З 1 жовтня 2015 року отримання відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно буде здійснюватися виключно в електронній формі. Державна судова адміністрація вирішила нагадати про це судам.
Як повідомляє "ЗіБ" з посиланням на Судову владу, це передбачено постановою Кабміну від 24 грудня 2014 №722 (зі змінами) і стосується ряду посадових осіб органів державної влади, судів, нотаріусів, адвокатів тощо. Так, відповідно до постанови №722 до 1 жовтня 2015 р. до укладення договору про надання доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та отримання електронного цифрового підпису для роботи з Реєстром суди, органи місцевого самоврядування, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи доходів і зборів, органи Служби безпеки та інші органи державної влади (посадові особи) мають право отримувати інформаційну довідку з Реєстру у паперовій формі.
Державна судова адміністрація України наголошує на необхідності вжиття організаційних заходів для отримання доступу до зазначеного Реєстру.
Інформація щодо порядку підключення до Реєстру розміщена на офіційному веб-сайті державного підприємства "Національні інформаційні системи".