Сервіс працюватиме лише у ВГСУ
У Вищому господарському суді України працюватиме електронний сервіс, який дозволити подавати такі документи як клопотання, пояснення, доповнення та ін. В майбутньому планується розширити цей перелік документів.
Як пояснили "ЗіБ" у ВГСУ, сервіс розроблений спільно колективом ВГСУ та волонтерами громадської організації IGov. Цей сервіс дозволяє учасникам судового процесу подавати процесуальні документи в уже відкритому ВГСУ касаційному провадженні.
Так як електронний документообіг в Україні запроваджується повільно через брак коштів, зауважив голова ВГСУ Б.Львов, в суді вирішили спільно з волонтерами запровадити у діяльність судових органів господарської юрисдикції сучасні електронні сервіси.
Для того, що подати до ВГСУ відповідні документи за допомогою вже згаданого електронного сервісу необхідно зробити наступне:
1) зайти на офіційний веб-сайт ВГСУ та натиснути на банер із блакитним логотипом IGov;
2) завантажити зразок (сертифікат) електронного цифрового підпису та зазначити необхідну персональну інформацію;
3) завантажити документи, попередньо скріплені електронним цифровим підписом, та натиснути кнопку “Замовити послугу”.
Наступним напрямом співпраці ВГСУ та волонтерів є запровадження пілотного проекту щодо внутрішнього електронного документообігу власне у
ВГСУ.
Презентація цього проекту відбулась 27 липня 2016 року, цього ж дня відбулось урочисте підписання Меморандуму про співпрацю між ВГСУ та громадською організацією IGov щодо поліпшення процесу обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу.
Основною метою співпраці в рамках Меморандуму є запровадження електронних сервісів, розвиток електронного документообігу для поліпшення процесу оперативного обміну інформацією (документами) в електронному вигляді між судовими установами, учасниками судового процесу, іншими державними структурами.