Час від часу в працівників служб персоналу виникають запитання: чи потрібно на підприємстві обов’язково запроваджувати письмову форму трудового договору? Чи затверджена на законодавчому рівні форма трудового договору і де має зберігатися цей документ?
Відповідно до ст. 21 КЗпП поняття трудового договору визначається як угода між працівником і власником підприємства, установи, організації (підприємство) або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цим трудовим договором, дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку, а власник підприємства або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Водночас у ст. 24 КЗпП мовиться, що трудовий договір укладається, як правило, в письмовій формі.
Слід зазначити, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом (розпорядженням) власника або уповноваженого ним органу, і повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу (ч. 3 ст. 24 КЗпП)…
Більше інформації на зазначену тематику — у газеті «Кадри і зарплата» № 6, 2017