Горностаївський районний суд Херсонської області повідомляє, що розроблена Комунікаційна стратегія суду на 2020 рік.
Метою стратегії суду є формування довіри громадян до системи судочинства в Україні, підвищення відкритості і прозорості діяльності суду, налагодження співпраці із засобами масової інформації для підвищення авторитету судової влади в суспільстві.
До структури стратегії також входить План комунікаційних заходів суду на 2020 рік.
КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ
ГОРНОСТАЇВСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
1.Вступ
Стратегія комунікаційної діяльності Горностаївського районного суду Херсонської області є основним документом для здійснення зовнішньої та внутрішньої комунікації на регіональному рівні, включає в себе сукупність комунікативних засобів, методів, прийомів і технік покликаних надати об’єктивну інформацію про діяльність суду і суддів, налагодити постійний зацікавлений діалог з суспільством в інтересах забезпечення незалежності судової влади, гарантування законності та правопорядку, здійснення об’єктивного і неупередженого правосуддя.
Стратегія розроблена на основі Концепції комунікації судової влади України.
Зміст і структура комунікаційної стратегії визначається цілями правосуддя та завданнями суду і ґрунтується на нормах Конституції України, Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про доступ до публічної інформації», Кодексі суддівської етики, Мадридських принципах щодо зв’язку між засобами масової інформації та суддівською незалежністю, інших національних і міжнародних актах, що регулюють діяльність в цій сфері.
2.Аналіз стану комунікаційної діяльності суду (наявний досвід і здобутки)
Горностаївський районний суд Херсонської області має певний досвід здійснення внутрішньої і зовнішньої комунікаційної діяльності. Це стало можливим завдяки впровадження сучасних інформаційних технологій ведення внутрішнього документообігу, ефективним управлінням апаратом суду та донесенням інформації про діяльність суду до широкого кола громадськості через роботу офіційного веб-сайту, та створенням й діяльністю прес-служби суду.
У приміщенні суду працюють інформаційні стенди. Відвідувачі мають можливість ознайомитися з графіком розгляду справ, зразками необхідних документів, заяв, оголошень.
Горностаївський районний суд демонструє відкритість своєї роботи, веде планову комунікаційну діяльність у двох напрямках:
Планування комунікаційних заходів ведеться з урахуванням результатів опитувань думки громадян, які проводяться серед відвідувачів суду щодо оцінки якості роботи суду та вирішення проблем, які виникають у них при відвідуванні його приміщення.
Горностаївський районний суд Херсонської області має епізодичну співпрацю з місцевими та регіональними представниками ЗМІ, забезпечення якої входить у повноваження прес-секретаря суду. Планово висвітлюються питання організації роботи суду, правової просвіти, діяльності суддів, розгляду справ, які викликають суспільний резонанс.
Горностаївський районний суд Херсонської області постійно оновлює матеріали на своїй інтернет-сторінці веб-порталу «Судова влада України».
4.Мета і основні цілі комунікаційної стратегїі
Мета комунікаційної стратегії Горностаївського районного суду Херсонської області – формування довіри громадян до системи судочинства в Україні через довіру до роботи Горностаївського районного суду, як ланки системи і,загалом, підвищення авторитету судової влади в суспільстві.
Основні цілі комунікаційної стратегії:
Відповідно до цілей та актуальних проблем Херсонського міського суду Херсонської області , цільовими аудиторіями є:
Внутрішні:
Зовнішні:
При обранні каналів зв'язку із цільовою аудиторією необхідно обов'язково враховувати специфіку кожної окремої групи.
Краще обирати канали, які є більш масовими, доступними широкому загалу.
Канали зв'язків із громадськістю:
1) проведення опитування громадян, як в приміщенні суду, так і он-лайн на офіційному веб - сайті суду;
2) надання інформації через веб-сайт суду;
3) розміщення інформації на інформаційних стендах у приміщенні суду;
4) проведення «Днів відкритих дверей», семінарських занять, координаційних нарад, круглих столів, публічних зустрічей, тощо;
Каналами комунікації зі ЗМІ може бути обрано:
1) прес-релізи;
2) надання інформації через веб-сайт суду;
3) розсилання інформації про діяльність суду безпосередньо у ЗМІ;
4) організація інтерв'ю з керівництвом.
Каналами комунікації із представниками суб'єктів владних повноважень можуть бути:
1) надання інформації через веб-сайт суду;
2) участь у спільних нарадах, зустрічах, тощо.
3) обмін інформацією шляхом офіційного листування.
Канали зв'язків зі студентством:
1) надання інформації через веб-сайт суду;
2) проведення «Днів відкритих дверей»
3) сприяння організації проходження практики студентами юридичних спеціальностей.
Обираючи засоби зв'язку зі студентами юридичних спеціальностей, слід звернути увагу, що основною ідеєю співпраці з цією групою є популяризації роботи в суді з метою формування майбутнього високопрофесійного персоналу.
План комунікаційних заходів Горностаївського районного суду на перше півріччя 2020 року
№ п\п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія, на яку розрахований захід |
Очікуваний результат |
Орієнтовна дата проведення |
Відповідальні за виконання |
Внутрішня комунікація |
|||||
1. |
Позапланове навчання щодо правил пожежної бепеки |
Працівники апарату суду, суддя |
ознайомлення з алгоритмом дій при виникненні пожежі |
лютий |
Заступник керівника апарату суду |
2. |
Семінар «Культура мовлення. Ділова українська мова» |
працівники апарату суду |
Удосконалення ділової української мови, культури мови і мовлення та правил мовного етикету для чіткої організації роботи |
березень |
Керівник апарату суду |
Зовнішня комунікація |
|||||
1. |
Оформлення інформаційних стендів у суді на актуальні теми |
громадяни |
оперативне отримання інформації громадянами району із зазначених питань |
постійно |
прес-секретар суду, керівник апарату, заступник керівника парату |
2. |
Проведення Дня відкритих дверей суду |
школярі |
отримання учасниками інформації про діяльність суду шляхом ознайомлення з організаційними і процесуальними аспектами його роботи у підрозділах |
травень
|
В. о. голови суду, керівник апарату суду, |
3. |
Моніторинг матеріалів у ЗМІ, які стосуються діяльності суду, при необхідності, організація оперативного реагування на них |
Цільові аудиторії |
Оперативне реагування покращує сприймання громадянами роботи суду, підвищує довіру до роботи суду |
постійно |
Керівник апарату суду |
План комунікаційних заходів Горностаївського районного суду на друге півріччя 2020 року
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія, на яку розрахований захід |
Очікуваний результат |
Орієнтовна дата проведення |
Відповідальні за виконання |
Внутрішня комунікація |
|||||
1. |
Навчальний семінар-тренінг "Правила надання невідкладної медичної допомоги" |
працівники апарату суду |
ознайомлення працівників суду із необхідним алгоритмом дій при наданні першої медичної допомоги |
липень |
Керівник апарату суду |
2. |
Навчальний семінар «Дотримання Правил внутрішнього трудового розпорядку суду» |
працівники суду |
дотримання вимог трудового законодавства України, забезпечення дотримання трудової дисципліни працівниками |
серпень |
заступник керівника апарату суду |
3. |
Семінар «Правила пожежної безпеки в приміщенні суду» |
працівники апарату суду |
вивчення заходів пожежної безпеки на об'єктах та робочому місці, ознайомлення з порядком сповіщення про пожежу, виконання необхідних дій під час пожежі й в умовах конкретної надзвичайної ситуації |
жовтень |
Заступник керівника апарату |
Зовнішня комунікація |
|||||
1. |
Конкурс малюнків "Суд очима дитини" |
школярі |
формування уявлення дітей про суд, заохочення творчих здібностей |
листопад |
В. о. голови суду, керівник апарату суду, |
2. |
Оформлення інформаційних стендів у суді на актуальні теми
|
Цільові аудиторії |
Оперативне реагування покращує сприймання громадянами роботи суду, підвищує довіру до роботи суду |
постійно |
Прес-секретарі суду |
3. |
Онлайн опитування громадян-відвідувачів з питань, що стосуються оцінки та ефективності діяльності суду «Довіра до суду» |
користувачі веб-сайту суду |
оцінка довіри до діяльності суду, отримання інформації про недоліки роботи з метою їх подальшого усунення |
серпень |
Керівник апарату суду |
4. |
Моніторинг матеріалів у ЗМІ, які стосуються діяльності суду, при необхідності, організація оперативного реагування на них |
Цільові аудиторії |
Оперативне реагування покращує сприймання громадянами роботи суду, підвищує довіру до роботи суду |
постійно |
Керівник апарату суду |
Моніторинг результатів комунікаційної діяльності :